יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

סקס אוראלי עם ישראליות

סקס אוראלי עם ארגנטינאיות לשולחן מפקד לעתים קרובות המשיך לעבוד לקחת מבקרים כאשר מצצתי לו והחל לפתוח את כפתורי מכנסיו ללקק את ראשו מעט אני צריך לומר לא חבר כשהוא זיין אותי בתחת אני בדרך כלל תחושה של כאב אבל ידעתי שאי אפשר לעצור זונות אשכנזיות את זה ולכן תמיד סבל הוא בעצם התחיל לקבל מבקרים תארו לעצמכם מדינה שלי כאשר הוא קרא לך הוא החל לנזוף בך על איזה פיקוח במסמכים אתה מוצדק והוא הבטיח לקרוע אותך לגזרים במקביל הוא לחץ לי את ידו מעת לעת על הראש באופן מלא להטיל הפה שלי על הזין שלו מפקד מודלק ברור כי יותר ויותר החלו לצעוק לך יותר ויותר הפיצוץ לי על השקדים ואז הוא רכן לעבר השולחן ורמזה לך עצמך אתה עמד בצד וראיתי פולניות מציצות את הפינה של העין שלי זונות אתיופיות ללבוש את הנעליים שלך מבלי לעצור והמשיכה למצוץ מפקד כנראה בסופו של דבר לחשוב שאתה קרוב ושהוא יהיה קללה בזמן בעוד אשתך מוצצת לו מתחת לשולחן הוא סיים בשפע ואפילו באלימותאו משהו סילוני הזרע היכה אותי בשמים כשסיים אחרי שהוא מילא את זונות בולגריות הפה שלי הוא הפך לפתע זכות לומר שאתה בהחלט מבין את כל זה והוא לא יעניש אותך זונות בלגיות בגלל שאתה אחד הטובים קציניו כאשר אתה נעלם זחלתי מתחת לשולחן ניגב את הזרע על שפתיה אלכסנדר אמר לי ללכת לשירותים שם הוא עצמו עד מהרה הגיע מלווה בשני גברים שמעתי עליהםזה היה האמינות של הכפר שלנו התיישבנו והתחלנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה